Troublemaker

Jag sitter hemma hos mig nu och håller tummarna på att min fästman får praktiken som han sökt. Han sitter på möte med dom just nu och jag får troligen inte veta något innan kl 3, tidigast. Åh vad nervös jag är!

Förutom det har jag riktigt hemska skuldkänslor. Fortfarande. Det är inte kul att svika sina vänner, men å andra sidan så kan det nog vara bra att det blev såhär. Klumpen i magen vill dock inte försvinna. Jag mår ju illa när jag har skuldkänslor/ångest så matlusten är i stort sett icke existerande. Mamma tjatar på mig om att jag måste äta så jag ska snart trycka i mig en rostad macka. Kaffet står redan framför mig. (Har i stort sett levt på kaffe några dagar nu).

Kommentarer
Postat av: L

re: Ne, det visste jag inte! Men om vi får veta vem A är blir det väl inga mer avsnitt sen? Sadface isåfall :(

2012-01-06 @ 23:03:10
URL: http://glitterlila.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0