Tillbaka från mitt break.

Jag är tillbaka igen! Bestämde mig för att göra det bästa av min jul och mitt nyår så jag har inte använt datorn. Inte läst era bloggar och inte uppdaterat min. Så nu har jag att göra, hehe. Försöker att svara på era kommentarer så fort som möjligt!

Well, hur har det gått då? Inget vidare. Ångesten har fått mig att må illa i stort sett konstant sen den tredje advent. Nyår var det bästa som har hänt på länge och jag fick kyssa min kärlek på tolvslaget, men jag förlorade också min allra bästa vän för att jag ljög för henne. Jag borde inte ha ljugit, men det blev så. Så, ja.

Skuldkänslor och ångest är väl det som beskriver min vardag bäst just nu. S är orolig för mig eftersom jag inte ler längre. Och jag går ner i vikt. Tur det i alla fall! När jag är stressad och mår dåligt inombords brukar jag gå ner i vikt utan att egentligen behöva göra något. Så nu är jag nere på 56,8kg. Det känns bra! Inte långt kvar till mitt mål nu!

-

Idag ska jag iväg till min fina vän och dricka kaffe. Vi ska prata om framtiden och vad vi vill med våra liv. Han är en så bra lyssnare och han förstår mig verkligen. Och han har stöttat mig igenom alla jobbigheter som har varit nu det senaste. Det är skönt att ha en sån vän. Efter jag har varit hos honom ska jag åka hem till S igen. Sitter hos honom nu. Han är inte hemma utan han är på jobbet. Skönt att få lite tid för sig själv dock!

-

Mer uppdatering kommer inom kort!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0