Skola

Sitter i skolan. Vi har absolut ingenting att göra och det är väl skönt på sitt sätt. Jag blir dock väldigt uttråkad när jag sitter här. Jag hade hellre varit hemma och tagit det lugnt istället. Är fortfarande helt slut efter S epilepsianfall. Har haft svårt att sova och så.

Well, jag får hålla ut. "Bara en dag kvar" ekar i mitt huvud just nu. På tisdag har vi lov och det behövs verkligen! På måndag tror jag inte att vi har några lektioner så jag stannar nog hemma. Drar till gymmet istället och gör något vettigt. Jag kom för övrigt att tänka på en sak! Varför ändrar facebook sitt utseende hela tiden? Jag blir galen! Funderar på att sluta helt med det nu. Jag har tröttnat. Det ger mig ingenting och det är bara jobbigt att dom ändrar. Jag tror att jag håller mig till tumblr.

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0