Övervakad

Jag känner mig övervakad hela tiden av både familj och min pijkvän, delvis vänner. Därför har jag inte kunnat skriva i bloggen eller läsa era. Jag vill ju inte röja min identitet för det hade varit otroligt pinsamt! Och jag hade bara fått en massa skit från alla. Usch, nej, det orkar jag inte!

Det är en jobbig känsla det där, när man känner sig övervakad. Nu är jag i alla fall ensam hemma så nu vågar jag skriva ett inlägg. Jag vet inte när dom andra kommer hem bara. Jag ska försöka komma på en lösning till det här, jag lovar! Men fram till jul kanske jag kommer vara ganska oaktiv, just på grund av detta. Det är lättare när man är ensam och det kommer jag vara först efter jul..

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0