Första inlägget

Hej allihopa!
Jag väljer att vara anonym och är 18 år. Jag har en annan blogg som jag har tappat intresset för på det senaste, och eftersom jag har funnit nya intressen i livet så tänkte jag starta en träningsblogg! Jag tränar på Sportlife och har ett mål. Det är att må bra, och att få synliga muskler. Jag vill vara i toppform när jag klär på mig bikinin nästa år. Jag kommer därför skriva om min träning, vad jag äter, ge er tips och lägga upp bilder som ger mig inspiration. Ni kommer troligen få läsa om annat som händer i mitt liv, men fokus ligger på träningen!

Så, vem är jag då? Ni kan kalla mig för Tussen. Jag går på Gymnasiet i Göteborg och läser Design. På fritiden är jag på gymmet eller med min fästman, S. Vi förlovade oss den 1 september 2011. Självklart lägger jag ner tid på mina vänner också! Jag har tidigare i livet haft det svårt med depression och jag lider av en sjukdom som kallas borderline. Just nu är min borderline vilande och jag lever ett så lyckligt liv som jag bara kan!

Designen på bloggen är för övrigt tillfällig, eftersom jag precis startade den. Jag går ju design, så jag ska nog fixa till något eget när jag finner tid! Men tack för mig så länge, så hoppas jag på många nöjda läsare!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0