Ändrade planer.

Jag stannar hemma idag. Jag är helt slut efter skoldagen.. Ska försöka att få någon form utav motion när jag är hemma, men till gymmet orkar jag inte åka. Usch.

Kom föressten på att det bara är 10 dagar kvar till julafton! Hoppas på att jag får några av sakerna som står på min önskelista. Högst upp står nya träningskläder och en Nikon Coolpix 31000. Kameran är inte särskilt akut, men träningskläder är det! Sen när det är mellandagsrea ska jag nog försöka hitta något armfäste för telefonen. Jag har tröttnat på att aldrig veta vart jag ska göra av mobilen när jag tränar!

Nu ska jag ta en god kopp kaffe, sen ska jag vänta på att pappa kommer hem. Då åker jag troligen och handlar eftersom all mat här hemma är slut. Eller ja, all min mat. Jag är ju vegeterian och resten av familjen hatar vegetariskt, haha! Uppdaterar kanske senare :)

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0